علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

مراقبت یک سالگی

1393/4/26 16:58
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوش اخلاق ترین پسر روی زمین

روز سه شنبه یعنی 24 تیر 93 یک روز قبل از تولدت همراه با بابایی که مرخصی گرفته بود رفتیم خانه بهداشت.میخواستیم بپرسیم آیا این واکسن 1 سالگی پای پسرکوچولوی مارا اذیت میکنه؟آیا تب داره بعدش؟گفتند اگه قراره براش تولد بگیرید بذارید بعد از تولدش که راحت باشه.خلاصه ما فقط رفتیم پیش خانم عباسی و قدو وزن شما را چک کرد که به شرح زیر بود:

 

 

وزن:9500(وزنت از 9 ماهگی ثابت مونده بود عزیز دلم...چون خییلی سینه خیز میری...خیلی حرررص میخوری...گریه میکنی...6 تا مروارید داخل صدفت داری که خیلی اذیتت کردند تا اومدن نمایان بشن...دکتر بهرادمنش فوق تخصص غدد گفتند که ما از بچه 1 ساله انتظار داریم بین 9 تا 10 کیلو باشه که خوشبختانه شما همینطور بودی.دکتر توصیه فرمودند داخل غذاتون از گوشت گردن بره،استخوان قلم بره،حبوبات فراوان،شیر و ماست محلی کم چرب استفاده کنم.بابایی مهربونتم گوشت گردنو همون روز تهیه دیدندو منم که آشپزباشی براتون در غذا استفاده میکنم..بخور نوش جونتتتت عزییییززززم)

 

قد:78 CM(ماشاالله خوش قدو بالای مامان)

 

دور سر:46.5 (ماشالله سرت بزرگ شده هرکی میبیندت میگه صورتش لاغر شده!!!)

الهییی مامان دور سرت بگرده فرشته کوچولوی دوست داشتنی من

پس از اون یه فرم بهم دادند که در مورد رفتارها و حرکاتی است که در این سن میتونی انجام بدی.هنوز پرش نکردم.پرش کردم اسکن میکنم میذارم برات...

راستی نگی مامان دیر به دیر برام مینوشته ها...این نی نی وبلاگ یهو وسط نوشتن من هنگ میکنه اساسیییی

 

پسندها (1)

نظرات (2)

شيرين
27 تیر 93 2:30
سلام مامان علي اكبر وبلاگتون راخوندم خيلي دوست داشتم واسه منم دعاكن مامان بشم اين شبهامنم دعاكنيد.
مامان علي اكبر
پاسخ
سلام شیرین جان.چشم حتما..دعا میکنم تا اجابت بشه
خورشید
3 شهریور 93 0:01
سلام... عزیز_دلمه این پسرنازتون ،ان شاء الله زنده باشه و همیشه سرحال، یکعالمه خسته نباشید مامان_علی اکبر، خیلی التماس دعایی دارم بی شک خدا نگاه مخصوصی به شما داره بخاطر داشتن_چنین فرشته ای... یا علی.
مامان علي اكبر
پاسخ
سلام.ممنون نظر لطفتونه..انشاالله خیلی ممنون. محتاج دعا هستیم دوست عزیز.از اینکه این همه لطف و ارادت به پسرم نشون دادین کمال تشکر را دارم..انشاالله لایق چنین نعمتی باشم من...و خدا نصیب همه آرزومندان بکنه.. یا حق