علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

اولین قدم های کوچک مرد مامان در 15 ماهگی

1393/8/16 16:41
728 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیشه عمر مامان و بابا...

بالاخره بعد از 15 ماه انتظار اومدم برات بنویسم از اولین قدمهایی که بدون کمک مامان و بابا برداشتی و مارا خیلی خوشحال کردی...

ما 3 هفته شیراز بودیم..هرشب به حرم شاهچراغ میرفتیم..اونجا بچه کوچولو اندازه خودت و بزرگتر زیاد بود..تو خیلی ذوق زده شده بودی.دوست داشتی تاتی کنی.کفشهاتو پات می کردیمو دستاتو میگرفتیمو توی صحن تاتی میکردی.

تا یک شب که داشتیم آماده میشدیم بریم بیرون گردش ،توی خونه بابایی داشت باهات تمرین میکرد که با خوشحالی صدام کرد و منم از آشپزخونه دویدمو یه عالمهههههه خندیدم..از فردای اون روزم خودت دستتو از دیوار ول می کردی و میومدی طرفمون و بهمون میگی برام دست بزنید....

 

عزیزترین موجود روی زمینی و بدون تو همه چیز بی معناست.بند جون مامان و بابا شدی گل پسر!
عاشقتیم فرشته کوچولو...

پسندها (1)

نظرات (3)

پرستو
16 آبان 93 20:11
مادرم گفت : "برو کودک من" من کمی لغزیدم گاه افتادم و برخیزیدم عاقبت رفتم و مادر هر روز منتظر چشم به در شاید امروز غروب از همان کوچه که رفتم با شوق سوی او برگردم دست او بوسم بوی او را بویم ولی من بی احساس همه پیچیده در هیچم مسخ در این دنیا که سراسر پوچ است کاش آن روز که مادر می گفت : "برو ای کودک من" گفته بودم مادر من اگر رفتم و به راه شدم بگذرم از همه چیز بگذرم از همه کس بگذرم از همه لحظاتی که با تو گذشت ناسپاسی انگار با همین رفتن من شد آغاز ...
مامان علي اكبر
پاسخ
پرستو جونم سلاااااااام...وای دیوونم کردی با این شعری که گذاشتی...چقدر قشنگ و غم انگیز...دلم لرزید..خدانکنه پسرم بخواد ازمن بگذره!!!
پرستو
24 آبان 93 18:33
سلام عزیزم ، خوبی ؟ پسر گلت خوبه ؟ در مورد این شازده کوچولو (حتما کتابش رو بخون و یا اگر تونستی فایل صوتیش رو با صدای احمد شاملو گوش کن) البته اینجا منظورم از شازده کوچولو این فسقلی شماست این شعر مصداق داره : نه این ریسمان می‌برد با منش / که احسان کمندی است در گردنش یا کمندی بر گردنم افکنده دوست / می برد آن جا که خاطرخواه اوست محبت و تربیت تو مادر خوب و نمونه نمیگذاره پسرت ازت بگذره ، نگران نباش
مامان علي اكبر
پاسخ
سلام عزیزدلم..پرستوجونم گوش کردم فایل صوتیشو..طولانی بود حوصله نداشتم...کلا آدم عجولی هستم..دوست دارم یه چیزی زود تموم بشه یا مفهومشو بفمم قربونت بشم نظر لطفتونه
مامان اکرم
22 آذر 95 14:00
چقدر ناز و دوست داشتنیه ای خدااااا
مامان علي اكبر
پاسخ
ناز و دوست داشتنی خودتی آبجی..درست صحبت کن