علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

علي اكبر مهمان شاه نجف و بهشت كربلا

1394/12/8 22:42
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر علي اكبرم ..

از روز 5 بهمن توفيقات در زندگيمون جريان پيدا كرد..

از ديدار حضرت آقا تا سفر ب بهشت كربلا

روز سه شنبه 6 بهمن 94 دعوت شده بوديم به مهماني كه بهترين لحظه هاي عمرمون را انجا سپري ميكرديم.

مهماني ك ميزبان آن شاه نجف اميرالمونين (ع) بودو ارباب بي كفن...

بعد از 11 ماه دلتنگي براي حرم بالاخره هديه تولد ماماني و شما ازطرف باباي آسمونيت رسيد..

امسال دومين سفرمن بود...سال 90 همراه باعشق آسمونيم لحظه هاي نابي رو تو اين سفر گذرونديم.

ولي امسال،پدري كه شايد كمبود حضور فيزيكي اش مارو آزرده كرد ولي سايه مهرش هرلحظه همراهمون بود.

لحظه اي حس نكردم كه باباي بهشتيت همراهمون نيست..

و چه خوش سفري بود كه رو سفيد در محضر اربابمون حاضر ميشديم.

اينكه تمام عشق و هستيمون فدايي راه ولايت شده بودو راضي به رضاي خدا بوديم حس آرامشي به من دست ميداد.

اينكه درحالي خودم را درحرم علمدار كربلا ديدم كه همه وجودم همه نشاط زندگيم عباس گونه رفت و در دفاع از حريم آل الله پرپر شد و ما اين گل پرپر رو هديه تقديم نگاه يار كرديم..

حس خوبي بود...قابل وصف نيست..فقط ميتونم به يقين بگم كه اين بار اربابمون و پدرشيعه نگاه خاصي بهمون داشتن.و من اين نگاه رو خوب درك ميكردم.

بيتابي شما علي اكبر نازنينم ازهمون قبل پرواز بااين عنوان كه "كي ميرسيم كربلا ميخوام برم پيش امام حسين سينه بزنمو بگم حسين" تعجب برانگيز بود..

 

هتل شهر تهرانپارس-شب قبل از تشرف ب نجف

 

 

نجف اشرف-حرم اميرالمومنين علي (ع)

 

 

بايد دوربين رو روي حالت ورزشي تنظيم ميكرديم بخاطر جنب و جوش بالاي شما

 

 

برگشت كاروان طائف از مسجد كوفه

 

 

بهشت كربلا...هنوز نسيم بين الحرمين روي گونه هام حس ميشه

که به یک سو حرم شاه وبه یک سو حرم حضرت سقاست

که دل از عالم هستی برباید خیابان بهشتی که معروف به بین الحرمین است

 

 

بين الحرمين

 

 

خداقوت مرد مامان

 

 

همسفران كربلا..كه واقعا عاشقانه دوستت داشتند..

آقايي كه وسط هستن اميرآقا پسرشهيد جاويدالاثر عباس عبداللهي

 

 

دايجون احسان نازنين كه زحمت ما در طول سفر برعهدش بود.

اجرش با سيدالشهدا..خوش بسعادتش كه خالصانه خدمت ميكرد.

 

 

رفقاي همسفر

 

 

اسراخانم دختر شهيد عباس عبداللهي مدافع حرم

 

 

شبي ساكت و دلگير..فرودگاه بغداد..

دلمونو جا گذاشتيمو چقدر زود گذشت..

رفع زحمت كرديم..واقعا مهمان هاي پرتوقعي بوديم..گفتيم آقاجان سال ديگه بازم دعوتمون كن با كله ميايم..

باز هم زندگي تكراري..بازهم دلتنگي و فراق محبوب

 

 

و بازهم كاروان دلشكسته ي  طائف كه از همون لحظه دلتنگشون شدم.

کربلا چگونه است که به دست فراموشی می‌سپارد تمام غم و غصه های دنیا را و تمام غصه ات میشود دیدن حرم و ضریح و.... 

کاش میشد بیاییم و بمانیم و.... 

و لا جعله الله آخر العهد مني لزيارتكم

پسندها (2)

نظرات (6)

مهدیه
9 اسفند 94 10:24
زیارتتون قبول ای مادرمهربون شما جاتون روی چشم ماست شمایی که برای دفاع ازاین خاک همسرجوونتون رو فدا کردین خیلی بهتون افتخارمیکنم جاتون روی چشم ماست
مامان علي اكبر
پاسخ
چشمتون سلامت باشه..دفاع از اسلام و حريم آل الله وظيفه همه ماست.. انشاالله كه بتونيم پيرو راه شهدا باشيم.
فاطمه مامان حسنا
11 اسفند 94 11:51
سلام خانم. زيارت قبول. چقدر خوشحال شدم كه اين زيارت نصيبتون شد. نمي دونيد از فكر شما بيرون نميرم. از روزي كه با وبلاگ شما آشنا شدم. اون روز اشكم سرازير شد. فاتحه براي شهيد خوندم. همون شب خواب خوبي ديدم. من عاشق شهدا و شهادتم. مواظب پسر گل و زيبا روي خودتون باشيد. خدا حافظ شما باشه.
مامان علي اكبر
پاسخ
سلام.ممنون لطف دارید شما.انشاالله ک پایان زندگی همه ما باشهادت و عاقبت به خیری باشه. برای فرج آقاامام زمانمون خیلی دعاکنید.
مهتاب
26 اسفند 94 23:20
خوش به سعادتتتتت دوست خوبم . نشدم لایق دیدار به هم ریخته ام . برا ما هم دعا کن
مامان علي اكبر
پاسخ
فدااااایت مهتابم.. دختر نازنین،اربابمون منتظرن بهترین فرصت برسه برای دعوت ازشما...
اکرم
29 تیر 95 12:13
سلام آزاده جونم. خوبی عزیزم پسر گلت خوبه. مستندتونو دیدم چقدر زیبا حرف می زدید چقدر سختی کشیدی . چقدر صبور و دوست داشتنی هستی خیلی آروم شدم وقتی حرفاتو شنیدم. احسنت به شما . خیلی خانومی . انشاالله در پناه حق باشی. برای منم دعا کن که راه درست انتخاب کنم. بهم سر بزن خوشحال میشم . باعث افتخار منه که با همچین بانویی آشنا بشم. من تهران زندگی میکنم در جوار بارگاه آقا حضرت عبدالعظیم حسنی(ع). برات پیام گذاشته بودم که همسرم میخواد بره مدافع حرم بشه و ... منم یه دختر یکساله دارم. منتظرت هستم عزیزم. بوس بوس http://ayesadat.niniweblog.com/
مامان سما
13 مهر 95 17:46
سلام عزیزم..... ان شالله که همیشه ب خوشی و سفر زیارتی باشین.... . علی اکبرخوشکلموجای من ماچ کن.... [ماچ ] [ما چ]
مامان علي اكبر
پاسخ
سلام به روی ماهت خانم گل خیلی ممنونم سلامت باشید سایتون مستدام در پناه حق ...
عزیزی
26 مهر 95 23:45
اشک از چشمانم روانه اجرتون با بی بی زینب س چهارشنبه ۲۸مهر هیات کودکانه داریم.تهران مینی سیتی شهرم محلاتی خوشحال میشیم مهمان افتخاری ما باشید آیدی تلگرامم @Azizi2
مامان علي اكبر
پاسخ
سلام خانم..ممنونم سلامت باشید شرمنده دیر خوندم پیامتونو.ممنونم از لطفتون بنده از استان اصفهان هستم. انشاءالله که همیشه سلامت و برقرار باشید در پناه حق...یاعلی