علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

براي علي اكبرم...

1395/10/17 0:15
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ميوه ي دلم علي اكبر نازنينم...

مدتها بود كه دست و دلم به نوشتن نمي رفت.

خدارا شاكرم كه بابا عليرضاي نازنين هميشه همراه دل غمديده ام بوده و لحظه اي تنهام نذاشته..

مادر شدن ، عبوراز سخت ترین امتحان خداوند برای من بود.تواین مسیر هيچوقت ناشکری نکردم.

هميشه از خداوند ، کمک خواستم که درادامه مسیر سربلند باشم.هم پیش خدا و پدر شهيدت وهم پیش زیباترین هدیه ای که به من بخشیده شد.

پسرم، عزیزترینم، به خود می‌بالم که فرزندی چون تو دارم

پسرم، عزیزترینم

وقتی در کنارم نیستی گویا گمشده‌ای دارم که چون سرگردانان پیاپی در جستجویش هستم

گمشده‌ای عزیز و دوست داشتنی

دلخوشی همیشگی روزهای سختم

همیشه باش.

همینقدر نزدیک.

همینطور مهربان.

همین‌اندازه ستودنی..

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان اکرم
29 خرداد 96 10:55
سلام خواهر جوونم خدا حفظ کنه شما و علی اکبر جان عزیزمو باز با دل ما بازی کردی و ... گفته بودم قلمی رسا داری... مرحبا به شما باز هم میگم ما رو ببخشید قصور ما رو ببخشید برامون دعا کن عزیز دلم
مامان علي اكبر
پاسخ
سلام به روي ماهت دوست نازنينم.شما هميشه به ما لطف داشتي و همين كه برامون دعا كني براي ما بي نهايت ارزشمند هست...
روسیاه
4 تیر 97 1:10
اشک شدم و اشک شدم و اشک شدم و سوختم در این نیمه شب اتفاقی این وبلاگ رو دیدم از دیروز خواب از چشمم پریده خدایا با ما چه می کنی در تمام روز،در تمام شب در تمام هفته،در تمام ماه لحظه های هستی من از این کودک پر خواهد شد اربا اربا کردی قلب و روح مرا  علی اکبر کوچولو