علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ جواب آزمايش·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

1392/3/3 20:24
190 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پيش جواب آزمايشمو گرفتم.تنها چيزي كه ناراحتم كرد اين بود كه كمبود ويتامين d  داشتم.يه مقداري هم كم خون شده بودم.خب همينه ديگه..داريم شريكي غذا ميخوريم معلومه كه دچار كمبود ميشم.

ولي خدارا شكر همه چيز خوب بود.بيمارستانم رفتم وزنم 65 كيلو بود و فشارم 11.5 بود.خانم دكتر اسلاميان گفتن كه كمبود ويتامين d  در تمام اصفهانيا تحقيق شده كه طبيعيه.برام كلسيم جوشان و قرص آهن نوشت و الان در حال مصرفم.واي كه چقدر اين جوشانها حالمو بد ميكنه ولي براي عسل مامان هر چي باشه ميخورم كه به سلامت به دنياي خودش بياد.تا ميتونم روزها آفتاب مي گيرم و شير مصرف مي كنم تا ويتامين  d روزانم تامين بشه..

الان هفته هشتم هستم و فرشته كوچولوي من توي شكمم اين شكليه..الهي مامان قوووررربووونش بشه كه ماه ديگه ميتونم صداي قلب نازشو بشنوم...

 

 

 

 

در این هقته جيگر مامان هشت هفته ایه و چون تمام اعضای داخلی بدن کامله حالا می تونم بگم بچه. اما بچه تا لحضه ی تولد به رشد و نمو خود ادامه می ده. انگشتان دست و پا و همچنین شانه ها و پاها حالا کاملن. انگشت شست از باقی انگشتان شناخته می شه. دستها آنقدر بلندن که از دور سینه هم بیشترن. دو نیمه ی مغز (یعنی نیمه ی راست و نیمه ی چپ) تشکیل شده اند و شروع به کنترل حرکات بدن می کنند. کلیه ها شروع به کار می کنند و کم کم ادرار به وجود می آید. پلکها تمام چشم را پوشانده اند و به همین دلیل چشمها بسته هستند. سر و د ماغ نیز در این هفته دیده می شه و لب بالا نیز کامله. اولین لایه ی پوست شروع به پوشاندن بدن جنین می کند و بدن استخوانی جنین به این صورت عایق می شود.

وزن قناري مامان 2 تا 4 گرم است و طول آن 33 الی 41 میلیمتر است.

حالا از خودم ميگم:

من اين روزها هيچ تغييري نكردم.نه ورم كردم نه دماغم بزرگ شده نه جوش و لك زدم.اتفاقا سفيدتر شدم.فقط دستهام خيلي خشكه زده..قلبم هم خيلي سنگين ميزنه و تنگي نفس گرفتم..شبها چندبار از خواب بيدار ميشم و دستشويي ميرم و يا تشنه ام ميشه..بعضي وقتاهم بيدار ميشم ميترسم يه وقت روي شكمم خوابيده باشم..شكمم نميدونم بزرگتر شده يا نه.ولي فكر كنم يه كوووچچووولو بزرگ شده..

پسندها (1)

نظرات (2)

نانا و نینی جون
18 دی 91 12:01
مبارکه خانومی انشاا... خدا خونه دلتم روشنتر بکنه به منم یه گوگولی سالم و صالح بده
سجاد
19 فروردین 92 23:23
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...