علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙آزمايش كواد ماركر·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

1392/3/3 20:25
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.من در حال حاضر هفته 15 بارداري هستم.من و عشقم ميدونيم و مطمئنيم كه خدا بهمون ني ني سالم ميده..چون فقط و فقط به خودش توكل كرديم.فقط اونه كه تنها اميدو پشت و پناهمونه.ولي رفتيم ديروز آزمايشگاه ميلاد و آزمايش كواد ماركر را انجام داديم.جوابش 11/15 آماده ميشه.از اينكه عليرضاي عزيزم براي راحت شدن فكر و خيالات الكي من منو برد آزمايش دادم خيلي خوشحالم..قربون فرشته زندگيم بشم كه براي آرامش همسرش همه كاري ميكنه..ميدونم خودش دلش راضي به اين آزمايش نبود.فقط به خاطر من اين كارو كرد..از همين جا ميبوسمت عليرضاي عزيزم و سلامتي خودتو ني نيتو از خدا ميخوام..

پسندها (2)

نظرات (1)

مهتاب
14 اسفند 91 21:40
الهی حالا این آزمایش چی هست؟ شما هر سه تاییتون هوای همو دارین خدا هم هواتونو دارهههههه ایشالا همیشه در کنار هم خوش و خرو باشین