علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ سونوگرافي NT ·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

1392/3/24 15:15
2,122 بازدید
اشتراک گذاری

روز يكشنيه من و عليرضاي نازم رفتيم خ بزرگمهر مطب خانم دكتر اسلاميان..وقتي وارد شديم همه خانم بودن..نشستيم تا نوبتمون بشه..يه مرتبه يه خانم بداخلاق اومدو با دعوا به عليرضام گفت آقا شما چرا اومدي داخل؟اينجا محيط زنانه است..همه خنديدن..عليرضاي منم با خجالت رفت بيرون..نوبت من كه شد رفتم داخل وزن و فشارمو ماما گرفت..وزنم 60 بود و فشارم 12!!

بعد رفتم روي تخت دراز كشيدم و براي اولين بار صداي قلب دلبندمو شنيدم..الهي مامان قربونش بشه..كلي ذوقشو كردم..niniweblog.com

خانم دكتر برام سونوگرافي nt نوشت و گفت اگه توي اين سونو مشكلي داشت جنينت برات 3 بعدي هم مي نويسم..خلاصه رفتيم سونوگرافي احتياط كار و نشستيم تو نوبت..نوبتم شد و رفتم رو تخت خوابدم.دوباره صداي قلب جيجلمو شنيدم كه مثل صداي پاي اسب بود...از صحبتاي خانم دكتر فقط فهميدم كه گفت نينيم پسره...و اينكه قلبش 169 تا ميزنه..واي چقدر ذوق كردم...علي اكبر خودم تو دلم بود.بعدشم ازش پرسيدم ني نيم سالمه ؟گفت بله مشكلي نداره..منم ديگه ميخواستم جيغ بزنم از خوشحالي..سونو را بردم پيش خانم اسلاميان گفت سالمه و مشكلي نداره و نيازي به سه بعدي و غربالگري نيست..چون هر دو سالميد و سابقه معلوليت در خانواده نداريد...

اونشب خدا را خيييليييي شكر كردم.دلم ميخواست وسط خيابون سجده شكر به جا بيارم...فهميدم كه خدا خيلييي دوستمون داره...اميدوارم بتونيم بنده هاي خوبي براش باشيم..

این هم جواب سونوگرافی NT:

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

لیلی
4 بهمن 91 9:36
سلام مامانی........ خبری ازت نیست! نیستی؟ کجایی؟ هرجا هستی خودت و نی نیت سلامت باشید ان شاء ا...
مهتاب
14 اسفند 91 21:33
الهییییییییییییییییییییییییییییی الهیییییییییییییییییییییییییییی واقعا خدا چه لحظه های شیرینی رو تو زندگی آدما گذاشتهههههههههههههههههه البته من تجربه نکردم ولی از ته دلم ذوق می کنم احساس میکنم درک میکنم