علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙انگار نه،واقعا مامان شدم!!˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

1392/3/3 20:22
259 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عليرضاي نازم،نفسم ،عشقم رفت جواب آزمايشو گرفت..1 ساعتي دير كرد.خيلي اضطراب داشتم.تا بعد 1 ساعت اومد خونه...واي خداي من!!!!با يك سبد گل خوشگگگگلللل و يه جعبه شيريني..جواب آزمايشو ديدم ..HCG=640 بود.يعني مثبتتتتت

پريديم تو بغل هم و داشت گريم مي گرفت..بغض كرده بودم..نميدونسم بخندم يا گريه كنم..خدايا قربونت بشم كه منتظرمون نذاشتي..خدايا عاشقتم كه فقط مارا 1 هفته منتظر گذاشتي...خدايا دوست دارم..خدايا شرمندمون كردي.خدايا توكل كردن بهت چه طعم شيريني داره...

بعدش با هم يه عالمه عكس گرفتيم و مامان و بابا شدنمونو جشن گرفتيم..

اينم عكس سبد گل بابايي

 

خداي بخشنده را شکرگزار و نوزاد بخشيده بر تو مبارک اميد که بزرگ شود و از نيکوکاريش بهره مند گردي.

امام علي (ع)

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان مری
24 آبان 91 20:20
مبارکتون باشه چقد خدا دوستتون داره
منم دعا کن


خيلي ممنون.چشم حتما من ناقابل دعاتون مي كنم.اميدوارم زود به حاجتتون برسيد.





مهتاب
14 اسفند 91 21:55
الهی الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چه گل خوشگلیییییییییییییی چه مامان و بابای با ذوقی ای شیطون دیدو روزی که دعا عرفه بود حال و هوات یه جور دیگه بودااااااااااااااااااا
مامان اکرم
22 آذر 95 13:57
چقدر با سلیقه ... انشاءالله در بهشت برین برات دسته گل بیاره
مامان علي اكبر
پاسخ
فدایت خواهرجان...ممنونم. غرفه های ابدی بهشت نصیبتون آیه سادات نازمو ببوس از سمت من
مامان اکرم
7 دی 95 15:02
سلامت باشی خواهر جونم ای جااااان جوابمو دادی شما هم علی اکبر جانمو ببوسش خیلی