علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

اولین کلمه ای که گفتیو و همه رو به تشویق واداشتی

1392/12/5 23:50
190 بازدید
اشتراک گذاری

نوگل مامان سلام...

چند شب پیش درست زمانی که 7 ماهه بودی و بابایی مشغول خواباندنت در گهواره بود،با صدای جیغ تو که میگفتی ماما ممه ماما ممه بابایی را بینهایت به تعجب واداشتی.ما چند لحظه با تعجب بهت نگاه می کردیم و بعد از اون فقط میخندیدیم...باورمون نمیشد که بتونی برای اولین بار درخواستتو به این واضحی بهمون بگی..من خیلی خوشحال شده بودم..واقعا بغض کرده بودم..ماما اولین کلمه ای بود که گفتی.بغلت کردم و بیصبرانه منتظر بودی تا شیر بخوری.بعد از اون با آرامش کامل مثل همیشه در بغلم خوابت برد.

الان 10 روز از آن روز میگذره که تو هر جا و در هر موقعیتی باشی خیلی واضح میگی ماما ممه و من خوشحالم که معنای این گریه هایت را می فهمم...در لابه لای کلمه هایت هم بابابابا میگی و دل بابایی را هم به دست میاری.من به خودم میبالم که این افتخار را از طرف خدا دارم که مادر باشم و مادر خطاب شوم...

 

بینهایت دوستت دارم هدیه آسمانی من...

پسندها (1)

نظرات (0)