علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

مامانم برام مهمه

1398/8/24 2:29
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مشغول انجام تکالیف دفتر تلاشت بودی که مثل همیشه مامانی میخواست خودشو برات لوس کنه . گفتم علی اکبر دیدی دوستت مامانش نیست که براش نقاشی بکشه و دور کاغذای دفترشو تزیین کنه و من دیروز براش نقاشی کشیدم چقدررر خوشحال شد؟ گفتی آره دیدم گناه داشت ☹ گفتم ببین چقدر مامانی دوستت داره و هرروز دفترت و برات تزیین میکنه 😍 گفتی آره میدونم 😶 گفتم اما انگار اصلا برات مهم نیست ، اصلا ذوق نمیکنی ☹ تو هم گویا تمام جملات محبت امیز و قدردانی دنیا رو تو این یه جمله ت خلاصه کردی و گفتی : " نقاشی برام مهم نیست ، وجود مامانی برام مهمه " 😍😍😍😍 اون لحظه بغض کردم،  اشک تو چشمام جمع شد. به جرات میتونم بگم قشنگ ترین و صادقانه ترین جمله ای بود که شنیده بودم .افتخار کردم به مادربودنم .از داشتن پسری با این فهم و شعور و عشق به خودم بالیدم😍😍 تموم خستگی روزهایی که پشت سر گذروندم  از تنم خارج شد !!😍😍 اصلا نمیدونی امروز چقدر بی حوصله بودم ، اما با شنیدن این جمله انرژی چندبرابر بهم تزریق شد 😍😍 گفتم نباید از این خاطره قشنگ یک دقیقه هم بگذره،  فوری اومدم اینجا تا برای عزیزدلم ثبتش کنم 😍. فقط یادت باشه به وقت ۲۳ آبان ۹۸ با یه جمله حال دل مامانو زیر و رو کردی 😍😍😍 بمووونی برام دلخوشی زندگیم 😘 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

فاطمهفاطمه
24 آبان 98 10:47
وای که چه مامان هنر مندی.
چه نقاشیای قشنگی.
واقعا آقا علی باید قدر مامانشو بدونه.
مامان علي اكبر
پاسخ
نظر لطفتونه . ممنون 😊
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
24 آبان 98 21:52
😘😘😘
مژگان
21 آذر 98 16:12
خدا نگهش داره
هزار آفرین به این مامان خوش ذوق و خوش سلیقه
مامان علي اكبر
پاسخ
سلامت باشید . ممنونم