علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

اولین دندان دائمی

1399/3/12 10:47
188 بازدید
اشتراک گذاری

توی ایام قرنطینه ی کرونا،  اینقدر دل به بازی  و دائم در حال تماشای تلویزیون یا مشغول آموزش مجازی و انجام تکالیف بودی که حواست نبود دوتا دندون پشت دندون های جلوی فک پایینت در اومده. گاهی اوقات به جای سین ،شین می گفتی و نمی تونستی حروف رو درست تلفظ کنی .اما حتی فکرشم نمی کردم می تونه بخاطر چنین چیزی باشه. تا اینکه هفته ی گذشته، وقتی اومدم خونه ی باباشهید دنبالت،  دندون جلوی فک پایینت رو نشون دادی و گفتی لق شده .با اینکه توی ذهنت نگاه کردم اما باز متوجه دندون های جدید نشدم.تااینکه شب بابا اسماعیل توی دهنت نگاه کرد و گفت خانم جان کجای کاری؟! دوتا دندون جدید در اورده!

خیلی نگران بودم.هم عذاب وجدان داشتم و خودم رو سرزنش می کردم که چرا بیشتر حواسم بهت نبوده،هم نگران بودم که تکلیف اون دوتا دندون جدید که عقب تر در اومدن چی میشه !

خلاصه اینکه شنبه رفتیم کلینیک دندان پزشکی ،دوتا دندون شیری جلو رو خانم دکتر کشید و گفت با رشد استخوان فک ، دندون ها سر جای خودشون قرار می گیرن و صاف هم میشن و انشاالله نیازی به اورتدنسنی نیست !

خداروشکر پسر آروم و مظلومی هستی مامان.از اون بچه هایی که توی بیمارستان ها و مطب دکتر بعد از کشیدن دندون یا تزریق آمپول از درد کل ساختمان رو روی سرشون میذارن و از در و دیوار بالا میرن و کل پرسنل بیمارستان باید مامور بشن تا آرومش کنن نیستی ! بعد از یک دقیقه گریه اونم گریه ی مظلومانه ، آروم شدی 😍

جووونم به فدات قشنگ ترینم😘💗  

نگاه مظلوم و معصومت....

مامانای مهربونی که از صفحه گل پسرم بازدید می کنید ، اگه شماهم چنین تجربه ای داشتین در قسمت نظرات با من در میون بذارید و از دل نگرانیم کم کنید.ممنون

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان اکرممامان اکرم
16 شهریور 00 12:09
سلام عزیزم ای جاااانم چه بامزه شده با اون دندونای اضافش....خدا نگهدار گل پسرمون باشه
مامان علي اكبر
پاسخ
سلامت باشی رفیق