علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

اولين غلتيدن نازنازي مامان

1392/7/9 10:32
191 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من در آشپزخانه مشغول آماده كردن ماهي براي ناهار بودم كه يك مرتبه صداي گريه علي اكبرم بلند شد..رفتم ديدم عجببببب!!!گوگولي مامان به سمت چپش غلتيده و سرش روي بالشت چرخيده!خيلي تعجب كردم...ولي خيلي هم ترسيدم...چون مراقبتم بايد از اين پس بيشتر باشه..مبادا خداي نكرده تويه خواب بغلته و من نفهمم..اومدم تويه نت و ديدم در جدول رشد نوزادان اين غلتيدن مخصوص سه ماهگيه...قربون پسر فعالم بشم كه جلوتر داره جدولو پيش ميبره

عزيزكم خيليييي مواظب خودت باش ماماني چون ما وجودمون به وجود تو بسته است پسر ناااازززززم...دوستت داريم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یه خاله واسه علی اکبر کوچولوی شما
7 مهر 92 22:42
سلام
ماشاالله...انشاالله که علی اکبر کوچولو زنده باشه و سرباز امام زمان بشه و باعث عاقبت بخیری و افتخار مامان و بابای و گل مؤمنش
نوشته هاتونو خوندم یه حس جدیدی پیدا کردم...احساس کردم مامان شدن چقدر عظمت داره...دلم خواست که مامان بشم...برام دعا کنید


-------------------------------
سلام عزيزم.انشاء...كه به مراد دلتون برسيد هرچه زودتر.