علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

آغاز 5 ماهگيت مبارك قندعسلم

1392/10/25 21:53
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان..سلام ای مهربونم ....... قربون قدو بالات برم مامان جوني ......  ماشاله هزار ماشاله هر روز داری بزرگترو شیرین تر و جذاب تر و عاقل ترمیشی . ديگه راحت گردنتو نگه ميداري و خودت هر طرفو كه بخواي نگاه مي كني.دستاتو روي هم ميذاري و بهشون خيره ميشي.با دستات بازي ميكني و ميكني تو دهنت و آواز ميخوني.مثل اينكه ميخواي دندون در بياري چون خيلي دستاتو ميمكي و وقتي بابايي ميخواد دستاتو بخوره جيغ ميزني و نميذاري و فورا ميكني تو دهن خودت.لباستو ميگيري و ميكشي بالا .اينقدر شيطون شدي كه همش پتو رو با پاهات از روي خودت ميندازي اونطرف و من مدام بايد بيام پتورو بندازم روت.با لبهات بازي ميكني و صدا در مياري و مارو كلي ميخندوني.بابايي كه باهات كشتي ميگيره موهاشو ميكشي و لپشو ميكني تو دهنت.جغجغتو ميتوني تو دستت بگيري و وقتي صداشو ميشنوي خيلي ذوق ميكني.عاشق برنامه كودكيو با دقت بهشون نگاه ميكني و ميخندي.

الهی دور سرت بگردم من گل خوشبوي مامی ............... 4 ماه از بهترین روز زندگی من و روز میلاد تو بهترینم گذشت ..... نمیدونم کی اینقدر بزرگ شدی ....... باورم نمیشه زمان اینقدر داره زود میگذره و من دارم هر لحظه رشد و شکوفاییتو میبینم ...... پسر نازم صمیمانه میگم شدی همه وجودم .... شدی دلیل خنده هام ...... شدی دلیل بودنم ..... اینقدر از داشتنت و بودنت در کنارم مسرورم که قابل وصف نیست ....

از خدا میخوام این حال منو و این روزای قشنگ مادر بودن نصیب تمام منتظران فرشته کوچولویی چون تو بکنه .... الهی آمین فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)