علي اكبر علي اكبر ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

می خوام از روزهای نبودن تا بودنت برات بنویسم

ز غوغای جهان فارغ....

اولین غذای کمکی

1392/10/25 23:40
153 بازدید
اشتراک گذاری

احساس می کنم که با شیرمامان سیر نمیشی.ولی خوب وزن گرفتی عروسکم.شب ها خیلی از خواب بیدار میشی و شیر میخوای.مامانی کمرش خیلی درد میکنه و نمیتونه همش بلند بشه و بخوابه...تصمیم گرفتم بهت فرنی بدم.البته با اجازه خانم مراقبتچشمکمنم در حالیکه 5 ماهو 1 هفته سن داشتی به کلی ذوق اولین غذای کمکی شما یعنی فرنی رو درست کردم خلاصه زیاد دوست نداشتی حق داشتی چون اولین مزه بعد از شیرت رو امتحان می کردی اما مطمئنم کم کم علاقت بیشتر می شه. ..یه عالمه غذاهای خوب و مقوی برات در نظر دارم که منتظرم هرچه زودتر بزرگتر بشی و برات آماده کنم بدم بهت نوش جونت کنی.

سه روزه دارم روزی 3 قاشق مرباخوریفرنی بهت میدم..میترسم بیشترش کنم دلت درد بگیره..همینقدر برای شروع کافیه عزیزززززم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)